MEKLĒT

Par Dr. Inesi Milleri.


Dr. Inese Millere, M.D.,M.A.,C.H.Ed (Dip Stress Mgt) 

ir ārste un veselīga dzīvesveida un ilgdzīves entuziaste un konsultante.

Neskatoties, ka man jau daudzus gadus ir veselīga dzīvesveida un wellness konsultāciju bizness, tas ienes ienākumus vien tad, kad es strādāju ar katru klientu atsevišķi, gatavojoties un vadot katru vebināru, un tas strādā tikai un vienīgi man pašai klātesot un darot to atkal un atkal no jauna. Ja es saslimstu vai notiek kas cits, ienākumu nav.   

Mana sadarbība ar Vision biznesa modeli sakās brīdī, kad es sapratu, ka pensijas gadi nav vairs tālu (man 50+) un, ka es pati, neviens cits esmu atbildīga par savu finansiālo nākotni. Pēc daudziem gadiem pavadītiem veselības profilakses, ilgdzīves, stresa menedžmenta un apzinātības studijās, es sapratu, ka man iespējami ātri ir jāmācās pilnīgi, kas cits – finanses. Lai es varu atbalstīt sevi. Jo neviena cita, kas to varētu darīt, nav un nebūs.  

Finansiālā brīvība ir mana vērtība un mērķis, un lai mācītos visu par naudu un finansēm es lasīju Napoleona Hilla “Domā un kļūsti bagāts”, Roberta Kiosaki un citu autoru grāmatas. Roberta Kiosaki grāmatāBagātais tētis, nabagais tētis” es izlasīju, ka, ja mēs vēlamies  apgūt biznesu, kas atļauj mums pelnīt reziduālo ienākumu, mums vajadzētu piecus gadus sadarboties ar labu tīkla mārketinga kompāniju.  

Un Vision man likās perfekta biznesa iespēja: visaugstākās kvalitātes farmakoloģiska līmeņa bioloģiski aktīvi uztura bagātinātāji + viens no labākajiem mārketinga plāniem tīkla mārketinga industrijā. Win-win. Es pati lietoju šos unikālos produktus no visas sirds iesaku tos visiem. 

Manu Vision uztura bagātinātāju lietošanas rezultātu lasi šeit.

Es praktizēju jaunu tīkla mārketinga stilu, kuru reti kur var atrast. Es to saucu „Apzinātais Tīkla Mārketings”.
Es meklēju ambiciozus cilvēkus, kuri vēlas pievienoties manai komandai un kopā veidot FINANSIĀLO BRĪVĪBU un īpašu dzīves kvalitāti.  

Kas ir „Apzinātais Tīkla Mārketings” un kā pievienoties manai komandai lasi šeit.