MEKLĒT

Mans Vision uztura bagātināju lietošanas rezultāts...Krusta ceļs ar labām beigām.


Man bieži uzdod jautājumu – "ja es ēdu sabalansētu uzturu, vai man ir vajadzīgi uztura bagātinātāji?” To pašu mēs dzirdam no dažādiem uztura speciālistiem – ēdiet sabalansētu uzturu un netērējiet naudu vitamīniem, tie jums nav nepieciešami.   

Es neiebilstu. Katram savs veselības vai neveselības ceļs, savs viedoklis.

Tiesa pastāvu pie sava – es uzskatu, ka katrai sevi cienošai un par savu veselību (tas attiecas arī uz mīļajiem vīriešiem, un bērniem)un dzīvildzi ieinteresētai sievietei  ir jāpapildina uzturs ar uztura piedevām, sauktām arī par uztura bagātinātājiem vai vitamīniem. Manu viedokli var lasīt manās lapās. Tāpēc neatkārtošos.

Šoreiz par kaut ko citu – par manu veselības rezultātu, kuru es ieguvu lietojot Vision (Latvija) uztura bagātinātājus.
Es dalos ar savu kaiti publiski, jo mans stāsts var palīdzēt atvieglot ciešanas un sakārtot veselību daudziem.
Mans krusta ceļs sākas....

Ir 2012. gada februāris un Romā, kur es dzīvoju jau 10 gadus, snieg. Sniegs šajos platuma grādos ir liels retums. Ir skaisti, nepierasti, pilsēta sastingst un viss apstājas. Cilvēki bauda sniegu. 
Sv Pētera laukums, Roma, febr. 2012. gads
Ir aukstāks, kā parasti, bet vai nu es aukstumu nepazīstu.... Tikai...
...kaut kas dīvains sāk notikt ar manu roku pirkstiem.

Man vienmēr ir bijušas ļoti aukstas rokas un kājas, arī degungals ( gandrīz kā suņam :))...bet ne man pirmajai, vai pēdējai. Puslatvijai ir aukstas rokas.

Roma, 2012. gada februāris
Un sniegu un aukstumu es pazīstu gana labi; 7 gadu laikā, ko gadījās nodzīvot Krievijā ilgstošs sals ap mīnus 25 nav bijis retums.

Bet ar manām rokām notiek kaut kas dīvains – pirksti paliek sarkani un piepampst, parādās niezoši uzkalniņi; vakaros pabāztas zem segas tās vispār uzvedas dīvaini – es pilnīgi jūtu kā asinvadi izplešas un no tiem asinis sūcas audos.

Drausmīga nieze, un dedzinoša sajūta. Vietās, kur asinis būs iespiedušās audos vēlāk veidosies tāda kā nekroze. ( jo galu galā asinīm tur nav jābūt).

ši nav mana roka, man bija sliktāk
Katru dienu sagaidu ar jaunu akūtu uzliesmojumu. Un viss process ilgst apmēram mēnesi.

Esmu jau noskaidrojusi diagnozi – chilblains jeb pernio. Izrādās, ka Itālijā tas nav nekāds retums. Tie parādās mēreni vēsā ( ne ļoti aukstā) un mitrā klimatā.

Pateicoties mātei googlei esmu arī noskaidrojusi, ka šo kaiti nevar ārstēt. Neko darīt, katram savs krusts jānes.

Vien ceru, ka nākošziem sniegs Romā nebūs, un ka mana kaite gulēs ziemas miegā.

Ne kā nebija – 2012. gada decembris – viss sākas no jauna un jāsaka daudz draudīgāk, plaukstām klāt pievienojas 
arī pēdu pirksti. 
Sāpes, nieze, kurpes uzvilkt nevar, jo sāp.

šī nav mana pēda, bet man bija līdzīgi
Nemaz nerunājot par to kā tas izskatās.

Process ilgst no decembra līdz martam!!!! Drausmīgas mokas..par izskatu nerunāsim.

Tāpēc tomēr nolemju aiziet pie ārsta.

Diagnoze man jau ir un tāpat zinu, ka chilblains nevar ārstēt. Bet kā jau visi, ciešanu nomocītie, arī es domāju, bet varbūt tomēr...

Pēc vairāku stundu sēdēšanas rindā un palielas nodevas samaksāšanas mana vizīte pie ārsta ilgst apaļas 5 minūtes.

Ārsts apstiprina manu diagnozi, arī to, ka nevar ārstēt, ka man tagad visu mūžu tā būs. Neskatoties uz to visu – tomēr izraksta man recepti. Vazodilatatoriem (asinsvadu paplašinošiem medikamentiem). Lai padzerot.... Un smērei – varbūt mazināšot niezi. ( tas, ka niezi nevar mazināt – viena šaumīga slimība...arī biju izlasījusi; domāju, ka arī ārsts to zināja) , tomēr recepti izrakstīja.

Es ikdienā medikamentus nelietoju, parasti tos nepērku pat, ja man izraksta – šoreiz mokas bija tik neciešamas, ka es nopirku. 3 mēnešu es sevi indēju, slimība gāja uz priekšu un vieglāk man nepalika.

Izdevumi – vizīte + medikamenti bija palieli. Rezultāts nekāds.

2013. gada novembris!!! Jā, šoziem mana liga sākās daudz agrāk. Drausmīgi sāp, niez, izskatās...

Ko raksta google – veselīgs uzturs, kustības mikrocirkulācijas uzlabošanai, tas it kā varētu būt noderīgi.

Par veselīgu uzturu....  

Ārsti mums saka ēdiet sabalansētu veselīgu uzturu, un jūs uzņemsiet  visas sev nepieciešamās uzturvielas. Jautājums protams paliek, kas ir sabalansēts uzturs?

Vai mans uzturs ir veselīgs un sabalansēts? Spried pati:

Te ir ko ēdu es:
  • Es jau 4 gadus dienu sāku ar zaļo kokteili, kas ir patiešam zaļš (nevis augļu). Piemērs šeit.
  • Es dzeru pietiekoši daudz ūdens.
  • Manu pamat-ēdienkarti veido augļi, dārzeņi, pākšaugi, pilngraudi, sēklas, rieksti, mājas vistu olas, piena produkti; auksti spiestas eļļas ( linsēklu, olīveļļa, sezama, saulespuķu), kokosriekstu eļļa, avokado.
  • 80% dārzeņu es patērēju svaigā, nevārītā veidā. 
  • Visi pākšaugi, pilngraudi, sēklas, rieksti, mājas vistu olas, piena produkti, un eļļas ir bioloģiski, organiski.
  • 100 % augļu un dārzeņu ir novākti no lauka vai dārza iepriekšējā vai tajā pašā dienā, kad es tos nopērku. Zinu, jo pērku lauku saimniecībā.
  • Es dzīvoju Itālijā: svaigi augļi un dārzeņi no lauka un dārza ir pieejami visu cauru gadu.
Ēdu arī našķus, bet tā kā tie uzturvielas man nekādas īpašas nedod, tad ne par to šoreiz ir stāsts.  

Es nezinu ko nozīmē nogurums, ka trūkst enerģijas, kas ir galvas sāpes, menopauzes karstuma viļņi, bezmiegs, augsts asinsspiediens. Nezinu, kas ir liekais svars.  

Pie zobārsta jau no 2004. gada eju vien uz higiēnu.   

Mans bioloģiskais vecums ir par 10 gadiem mazāks nekā mans faktiskais. 

Varbūt man vajadzēja piedzert kokakolu, ko kā daļu no veselīga dzīvesveida  iesaka prof. Danilāns?

Vai mans uzturs ir sabalansēts? Es domāju, ka jā, tomēr....

...man ir chilblains...

Par stresu....

Es mācu stresa menedžmentu...bet kā kurpnieks bez kurpēm, varbūt šis būs arī mans gadījums... galu galā pēc Pasaules Veselības Organizācijas datiem līdz 95 % slimību ir stresa izraisītas vai pasliktinātas. 

Stress iztukšo mūsu uzturvielu ( jau patukšas) rezerves.

Varbūt stress iztukšojis manas uzturvielu rezerves?

Tomēr izskatās, ka nē, jo mani stresa hormona kortizola līmeņa mērījumi, gan smalkas stresa līmeņa mērījumu aplikācijas viedtelefonā mērījumi veikti dažādās situācijās un diennakts stundās uzrāda ‘balance’.

Nepārproti, stress man ir tāds pats kā visiem, tiesa es esmu iemācījusies stresu pārvaldīt – ar regulārām apzinātības praksēm (meditācija, joga).  

...bet man ir chilblains...

Par organisma attīrīšanu...

Varbūt manā organismā ir uzkrājušies toksīni, un nu tā toksiskā atombumba  ir uzsprāgusi?

Nez vai, jo es regulāri izdaru organisma attīrīšanu. Ne ar bērzu sulām (drausmīgs cukura šoks ķermenim), vai sālsūdeni (cits šoks ķermenim), bet maigi, saudzējoši, efektīvi, šūnu līmenī. Kā, par to vairāk šeit. 

Man jau gadiem nav nepieciešams dezodorants, jo man nav sviedru smakas. Man nav galvassāpju.

...bet man ir chilblains...

Par kustībām....

Es regulāri nodarbojos ar jogu, skrienu un daudz staigāju...tā ka viss it kā būtu kārtība...

Par uztura bagātinātājiem...

Es 30 gadus ikdienas lietoju uztura bagātinātājus.Man tas ir must – obligāti. Es vienojos kopīgā dziesmā ar pasaules vadošajiem veselīga dzīvesveida skolotājiem un sabiedrībā pazīstamiem cilvēkiem, kam rūp sava veselība un saku – tas ir obligāti

Tiesa visu daudzo gadu garumā tie man ir bijuši pārsvarā sintētiski, aptiekās iegādājami uztura bagātinātāji. Un kā daudzi no jums varētu teikt, dzēru, bet kas zin vai deva kaut ko vai nedeva. Lietoju.

Ja tu šo manu garo stāstu esi izlasījusi paldies tev par pacietību :)

Un šim garajam stāstam tomēr ir labas beigas.

Laimīgas beigas...

Ko mēs darītu bez interneta ;)...savos net meklējumos esmu atradusi ‘vitamīnu’ kompāniju. Tās nosaukums ir Vision.

Kas bija tas ko es meklēju? Meklētie atslēgas vārdi bija „dabīgi vitamīni no Eiropas”. Un Vision bija tas, ko es atradu.

Tas, ka pasaulē tā sauktās ‘vitamīnu’ ražotājkompānijas pārsvarā strādā pēc tīkla mārketinga principa man sen ir zināms. Tāds ir arī Vision.  

Mani, ir aicinājuši citās tīkla kompānijās. Bet man ir ļoti svarīgs produkts.  

Vision es atradu un izvēlējos pati. Laikam jau intuīcijas vadīta.

...Līgums noslēgts, esmu sev sastādījusi uztura bagātinātāju programmu un pasūtījusi produktus.     

Ir pienācis sūtījums no Vision internetveikala...burciņas apskatītas, atvērtas un pirmās kapsulas izdzertas...un...

...kaut kas sāk notikt ar manu roku un kāju pirkstiem.

Trešajā dienā apstājās akūtie procesi, iekaisums, apsārtums un piepampums mazinājās. Un sākās atveseļošanās.

Es nekad nesaku hop pirms neesmu pārlēkusi...lasi, pārbaudījusi, nostiprinājusi rezultātu.

Tas nu ir noticis ... mans 
chilblains ir pazudis.

Pēc 3 garu ziemu mokām.

Es neesmu mainījusi ne komatu tajā ko es ēdu, kā mazinu stresu vai kustos...Viss, ko es esmu izdarījusi ir es esmu pievienojusi savam uzturam bioloģiski aktīvus uztura bagātinātājus no Vision.

Mana meita ir lieciniece manām mokām, un manam atveseļošanās brīnumam.

Un ja tu man saki – tas ir dārgi!!! Tad es tev saku, priekš kam tev nauda, ja ne sev, savai veselībai un labsajūtai.

Ārstiem, receptēm, medikamentiem, aptiekām???? Kam?
"Tikai paša cilvēka rokās ir tas, kā viņš nodzīvos savu atlikušo mūžu," 
nesenā preses konferencē sacīja veselības ministre Circene, norādot, ka, veicinot iedzīvotāju pievēršanos veselīgākam dzīvesveidam, ārstēšanā ieguldītos līdzekļus būtu iespējams ieguldīt citur. 

Piemēram, sirds šuntēšanas operācija izmaksā aptuveni 5000 eiro, kas ir līdzvērtīgi izdevumi 1000 profilaktiskām pārbaudēm. 

Ko un kā darīt? Tas ir atstāts mūsu pašu rokās.

Kāds ir tavs nākošais solis?

Veselība, tas NAV par veiksmi. Un tava veselība IR tikai un vienīgi tavās rokās!

Un profilakse, VIENMĒR ir labāka par ārstēšanos. 

Citu Vision UB lietotāju rezultāti šeit.

Atceries, ka es esmu tikai Skype sarunas attālumā, ja vēlies pārrunāt savas individuālās vajadzības un izvēlēties sev efektīvākos uztura bagātinātājus; uzzini vairāk par konsultāciju.